ELEKTRONICZNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA

 

Z przyjemnością chcielibyśmy informujemy, że na naszej stronie internetowej zostało uruchomione elektroniczne biuro obsługi klienta e-BOK.

Dzięki usłudze e-BOK mają Państwo możliwość za pośrednictwem internetu m.in.:

  • przeglądać kartotekę własnego lokalu
  • przeglądać informacje dotyczące swoich naliczeń i wpłat
  • uzyskiwać informacje o istniejącym zadłużeniu czy nadpłacie

Zapraszamy do skorzystania z nowej usługi.

Zasady postępowania dla użytkowników systemu eBOK

  1. Aby korzystać z systemu eBOK wymagana jest rejestracja użytkownika
  2. Tylko zarejestrowani użytkownicy otrzymają możliwość przeglądania kartoteki własnego lokalu za pomoca systemu eBOK.
  3. Formularz rejestracji znajduje się tutaj.
  4. Wypełniony i podpisany formularz należy dostarczyć osobiście do siedziby Spółdzielni przy ul. Kołobrzeskiej 15 w Bydgoszczy (pokój nr 1)
  5. Konto użytkownika zostanie aktywowane po 24 godz. od dostarczenia formularza.
Nasi Partnerzy